15 listopada 2015

Informejszyn #1

Tak strasznie was przepraszam za brak rozdziału ;-; Niestety, pojechałam na biwak harcerski na cały weekend, wróciłam z godzinę temu, nie mam dostępu do kompa... Rozdział będzie w następną sobotę, to mogę wam obiecać <3

Sasuke: Obiecanki, cacanki. Pewnie znowu coś przeskrobiesz i będziesz miała karę na komputer.

Nie pomagasz ><

Sasuke: Nie miałem takiego zamiaru. Po co w ogóle jechałaś na ten głupi biwak?

Och, czyżbyś się stęsknił? ^^

Sasuke: Co... upadłaś na głowę, czy jak? Nie tęskniłem.

Tak, tak ^-^

Sasuke: Nie tęskniłem za tobą, idiotko.

W takim razie, co robiłeś przez cały weekend?

Sasuke: Yy... *ucieka wzrokiem gdzieś w bok, po czym ewakuuje się z pokoju w trybie natychmiastowym*

Ojejku, Sasuke za mną tęsknił <3
W każdym razie, jeszcze raz przepraszam za brak rozdziału! Wytrzymacie do przyszłego tygodnia? xd

2 komentarze:

  1. Shori </3
    Musimy wytrzymać, nie ma innej opcji :C
    Sasu tęsknił? Woah! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ;___;
      Och, Sasuś czasami ma swoje przebłyski uczuć <3

      Usuń

synestezja. Panda Graphics